ZUID Creatives

Wij zijn ZUID Creatives.

Een bureau dat mooie merken bouwt, creatieve content produceert en digitale dingen developed voor toffe start-ups en gevestigde A-merken. Dat doen we voor bedrijven uit heel Nederland en ver daarbuiten. Met een Brabantse mentaliteit en wereldse blik.

Wat hebben jullie als werkgever te bieden aan Tilburgse studenten?

Heel simpel: een plek waarvoor je Tilburg nooit meer wil verlaten. Uit welk boerengehucht of welke wereldstad je oorspronkelijk ook komt. Onze inspirerende ZUID Creative Hub prikkelt je iedere dag weer om het uiterste uit je eigen creativiteit te halen. Samen met onze strategen, designers, copywriters, developers, animatoren, foto- en videografen werk je in teams aan campagnes, commercials, magazines, UX-designs, you name it … Even uitpuffen van al die creatieve uitspattingen doe je onder het genot van een potje tafeltennis of -voetbal.

Wat vinden jullie uniek aan de regio Tilburg als werkomgeving?

Tilburg moet het niet van haar natuurlijke schoonheid hebben. Gelukkig maar, want dat maakt dat onze stad creativiteit nodig heeft om te bloeien. Je kunt in Tilburg je kont dan ook niet keren of je wordt verrast door creatieve studenten, ondernemers en inwoners. Die aantrekkingskracht zorgt voor een continue instroom van creatief talent, waar wij als bureau enorm van profiteren (en andersom!).

Welk type student past bij jullie?

Je bent creatief in je denken en doen. Je weet wat mensen beweegt en hoe je ze kunt laten bewegen. Je snapt dat binnen de lijntjes kleuren soms nodig is, maar weet ook buiten de lijntjes steeds weer te verrassen. Je kunt goed in creatieve teams werken. Je leert van anderen en laat anderen van jou leren. Je bent ondernemend en durft je eigen weg te kiezen.

Wat kunnen studenten van hun bezoek aan ZUID Creatives verwachten?

Na al die toffe praat snappen we ook wel dat we niet wegkomen met een suffe presentatie van ons bureau. Daarom laten we je in een uur tijd zoveel mogelijk aspecten van ons werk zien én beleven. Wat precies? Dat merk, met de nadruk op ‘merk’, je vanzelf wel. Flauw hè?!

Hoofdsponsor
Hoofdsponsor